Tiden går...

Ur högtalarna strömmar R.E.M. - Everybody Hurts, ljuset i rummet är svagt. Det har funnits bättre tider, det har verkligen funnits bättre tider. Tiden går mot sommaren, men tiden går för sakta för att det ska gå och se fram emot något redan. Alla har antagligen ett antal gånger i sina liv haft perioder där man inte har lust med något alls, Jonas Backman hade sagt "Var är Livsgnistan?" jag kan bara hålla med just nu. 

Många har varit på mig och undrat varför jag inte skriver, jag kan inte svara för jag vet inte heller. Motivationsbrist? Antagligen! Jag längtar hem så det knakar. Saknar att jävlas med farsgubben, saknar mammas omtanke, saknar mormors glada humör, Niclas målbrottsstämma, Annas Humörsvängningar, Johans sätt att få alla omkring sig att skratta, saknar Ebba och hennes bravader, Wiggo har jag inte ens träffat ännu men längtar tills jag får den möjligheten. Jag saknar även mina vänner, ni vet vilka ni är så jag skriver inga namn så har jag inte glömt någon. 

Skolan börjar dra ihop sig, tenta-p är något av det mest påfrestande jag någonsin gjort i hela mitt liv. Att sitta nästan 16 timmar om dagen i 2 veckor är tungt för kroppen på många sätt. 

Spotify har bytt låt, Caj Karlsson - Du Får Avfärda Mig Som Tokig, solen lyser in genom gardinen sådär lite försiktigt som bara solen kan. Vi kanske går mot ljusare tider, snabbare tider?. 

Stora beslut framför mig, Hockeyn, Boende, mitt liv. Dessa vill jag inte ta själv, jag ska ta hjälp av nära och kära. Återkommer till detta. 

Tjääääna Hej

Kommentarer
Postat av: Myglarn

Vi får stötta varandra den tiden som är kvar lille Ekman...

2009-05-11 @ 20:50:50
Postat av: Mamma

Jag vet att det inte är mycket tröst men tiden flyger iväg....24 dagar kvar sedan har du sommarledigt och deleta hjärnan o ladda batterierna. Ta hjälp av dina vänner o stötta varandra den tid som är kvar...dom längtar nog dom med. Ses snart Kramisar.

2009-05-12 @ 08:33:03
Postat av: Ulla

Dålig uppdatering.. :P

2009-05-15 @ 20:41:13
Postat av: Mamma

Håller med!

2009-05-18 @ 11:25:09
Postat av: Ove

Ja dåligt med uppdateringen...

2009-05-18 @ 21:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0