Jag saknar dig, fast ändå inte...

Det har gått ett tag nu, jag saknar dig. Vi hade det så bra men ändå så gick vi skilda vägar. Du var god mot mig du gav mig allt, inte bra ibland utan alltid. Festerna var din speciallitet, du var festernas höjdpunkt. Att umgås med dig var som att springa naken genom natten när det regnar, att klara en tenta, att träffa sina vänner. Det var absolut ren glädje att få ha dig vid mig. Tiden gick och vi hade varit ett väldigt länge, det funkade inte längre. Det var något som inte stämde alls, vårt förhållande började förstöras av yttre omständigheter. Pengar, hälsa och att min far inte gillade dig. 

Jag saknar dig, fast ändå inte. Du var nämligen inte bra för mig, du skadade mig även fall jag älskade dig. Det är helt enkelt bäst såhär. Kommer aldrig att glömma dig det kan jag lova, vi kommer dock förhoppningsvis aldrig återförenas heller. 

Det har gått 182 dagar sedan jag hade en Snus under min läpp och jag ångrar ingenting.

Tjääääna Hej

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är duktig Fredrik! :)

2009-05-03 @ 01:23:00
Postat av: Nettan

Bra jobbat! men bli inte en "pain in the...." mot dom som inte har haft styrkan att sluta!



Men det verkar som du har hamnat i Ben & Jerry beroende istället, lika dyrt!!!!!

Kram Mamma

2009-05-03 @ 09:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0