Jag har upptäckt något nytt om mig själv...!

Det är rätt roligt att det finns saker som inte ens jag själv vet om mig själv, små konstiga saker som jag gör. Ni vet antagligen massor med irriterande vanor som jag har och genomför men som nu tiger om. Det finns den "definition" för detta som jag har upptäckt. 

En irrationell, ihållande rädsla för särskilda situationer, objekt, aktiviteter, eller personer. Det vanligaste symptomet för denna rubbning är den orimliga viljan att undvika fruktade saker. 

Jag har hittat en fobi, som jag nu har haft länge nu när jag väl tänker efter. Att springa rundan går allt bättre och det blir allt lättare, under rundan har jag hittat tid till att fundera. Som idag när jag sprang märkte jag konstigt beteende från min egensida, det var en vacker dag och det var inte bara jag som var ute och motionerade. Varje gång jag mötte någon så höll jag andan. Först fattade jag inte varför, jag gjorde det som en vana. Efter lite tänkande så kom jag på det, jag gillar inte att andas in främlingars lukter. Antagligen härstammar detta beteende från dåliga erfarenheter av illaluktande människor, men så är det iaf. 


Detta var nog det mest onödiga fakta jag skrivit om mig själv hittills. 

Tjääääna Hej

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tokstolle!

2009-05-04 @ 08:51:14
Postat av: Daniel

Jag kan bara beklaga, inte alltid duschen fungerade i rödeby :S Sorry...

2009-05-04 @ 21:39:23
URL: http://studentfarsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0