Det var dags att unna sig lite

Igår var en dag där jag inte fick mycket gjort alls, gillar dessa dagar bara de inte händer för ofta. Jag vaknade rätt sent och bestämde mig då för att det skulle bli en lugn dag. 

Jag unnade mig en Ben&Jerry glass igår och lite bacon och lemonad. Alltså blev det en "svullodag". Glassen jag köpte var Strawberry Cheesecake, den ligger 2 på min lista. För den stackare som inte smakat Ben&Jerry så råder jag er att göra det DIREKT, dyrt men oj så gott.

Daniel som jag rätt ofta skriver om har faktiskt ett ansikte. Jag låter bilden tala för sig själv. 



HAHAHA

Snart är det 8km och en massa Fysik.....

Tjääääna Hej

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vilken "liten" sötnos!

2009-05-01 @ 19:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0