Poppis för en dag

Vaknade imorse och funderade över vädret. Det var typ 50-50 fall jag skulle ha rätt, vilket jag såklart inte hade. Detta är som alltid när jag ska gissa eller chansa, DET BLIR FEL. Därför brukar jag undvika att chansa så mycket jag kan. 
Onödigt vetande ETT...

Jag har varit poppis idag, detta tack vare mina kära stammisläsare och alla nya. Dagen till ära så skrev Daniel på sin blogg att jag hade en blogg, han har ungefär 200 läsare per dag. Detta smittade av sig på mig och jag hade runt 90 läsare idag. Detta är ett nytt rekord med ungefär 60 läsare. Jag hoppas nu att alla mina stammisar är kvar och fortsätter läsa, vore kul att veta vilka som läser så är ni sugna så skriv ert namn i kommentaren och var en stolt läsare.

Jag slog nytt rekord idag på mina 8km, putsade det gamla med ca 3 minuter. Alltså 8km på 34.29 lyder den nya tiden.
Jag vet att detta var oerhört onödig fakta, men jag är imponerad över mig själv att jag lyckats springa 8km varannan dag sedan i torsdags. Utöver detta har jag också gymmat varje dag.
Onödigt vetande TVÅ...

Tycker även det är dåligt av VISSA att ljuga om att de löper. Fröken i fråga måste bättra sig.

Http://studentfarsan.blogg.se  -  Daniel Blom

Tjääääna Hej

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag smyg läser lite. :P

2009-04-30 @ 07:49:42
Postat av: Nettan

Detta är dagens höjdpunkt! att läsa o få sig ett litet skratt.

Förstår att Beach09 kroppen börjar byggas upp.

Tingeling!

2009-04-30 @ 12:51:51
Postat av: adamD

Hallå Hockeymiffo!



Jag läser

2009-05-01 @ 20:57:54
Postat av: Kidde

Tar en titt ibland

2009-05-02 @ 13:46:48
Postat av: Alex

läser litte jag med 10an..

2009-05-04 @ 22:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0