Kan man kalla det rutin??

Att jag har klarat detta, FYRA dagar. Det måste vara vinnarskallen eller vad tror du Peter Molnberg? 
Fyra dagar i streck är ganska bra, men jag kan bättre. Jag siktar till en början mot Nationaldagen, sedan lever vi i ovisshet. 

Att tävla är jävligt skoj, oerhört faktiskt. Jag tävlar just nu med Daniel Blom, "BEACH-NOLLNIO". Reglerna är glasklrar, träna så mycket det bara går och vinn. Vi tog några helkroppsbilder för några veckor sedan som vi ska ha att jämföra slutresultatet med sedan. Alltså, vinnaren blir den som genomgått störst förändring. Jag tror Daniel kommer vinna, han har det i sig. Daniel är en biff med en stor ruta på magen. 

Att jag längtar hem ska jag inte hålla som någon hemlighet, fast inte så pass att jag känner att jag måste skynda mig hem. Det kommer när det kommer, om mer exakt 42 dagar och 20 timmar går bilen från Björkskatan. I den kommer det sitta en lång skåning och en ännu längre Karlskronit. Det blir "ROADTRIP-NOLLNIO" som jag ser fram emot, resan kommer väl ta undefär 20 timmar och då har jag verkligen tagit i med några timmar. 

Det är inte bara "Hemfärden" jag har koll på i dagar och timmar. Jag blir ett år äldre på pappret om 44 dagar och 2 timmar, medens i huvudet är jag föralltid 10år. Om 1 dag och 19 timmar så släpps pucken till ännu ett Hockey-VM. 
57 dagar och 2 timmar tills det är DUNDERfest. MIDSOMMAR.

Imorgon blir det en ny historia om Daniel och min vänskap, hoppas ni kommer och läser imorgon igen. 

Glöm inte kommentera, gärna oanonym.

MANGE SLUTA MYGLA.

Tjääna Hej

Kommentarer
Postat av: Mygel-Mange

Mygel är underskattat. Får ju ge dig en chans till beach-nollnio ;)

2009-04-22 @ 23:47:37
Postat av: Nettan

Ser framemot dagens anekdot!

2009-04-23 @ 10:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0