Detta MÅSTE vara Ullas fel.....



Ja nu sitter jag här, kunde inte logga in på min "gamla" blogg så jag får skriva här ist.
Har aldrig fattat varför man ska skriva på detta sättet, men det är kanske bara jag som inte 
förstår det. 

Ulla är en man med övertalningskraftig röst.....

Ja meningen med detta är antagligen att jag ska öppna mig för alla er människor som en dag
kommer läsa detta skitsnack som jag skriver. Så då får jag väl komma med dagens "Dagens".

Dagens:
Jag har träningsvärk i en muskel som inte går att finna. Konstigt.

Hoppas fler än Ulla läser :) 

Tjääääna Hej


Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag är en trogen följare av ditt enda inlägg :)

2009-04-21 @ 18:06:46
URL: http://studentfarsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0