Är det inte lite sent?

Klockan är mycket och på tv:n rullar Grannfejden, de skjuter snart varandra. På spisplatten står nylagad chili con carne och väntas på att fördelas. Jag vet att klockan är mycket men ibland finns det ingen gnista att ta tag i olika ting, där ibland matlagning. Den mörka sidan med att laga mat när solen gått och lagt sig och månen har tbörjat sitt skift är att jag inte har hjärnan inte hänger med till hundra. Denna dåsighet har givit mig sveda och värk, jag brände tungan.

Ulla lyckades hitta "ON-knappen" på sin dator och tittade in på msn idag. Jag lyckades göra mannen nervös, jag tränar tydligen betydligt mer än den småknubbige bondpojken. Så nu vaknade Jämjös största tävlingsmänniska, han påstår dock att han inte har tid. Vi som känner honom vet att han nu kommer börja träna i smyg. Lycka till....

En upplysning: Om ni någon gång ser en "gul" Opel Tigra i Karlskrona med vita backspeglar, ett baksäte av plast så är det till 100% Ullas raggaråk. Er uppgift blir att när ni ser bilen så tutar ni eller kastar glass på den.

Tjääääna Hej

Kommentarer
Postat av: Mamma

Glaciären har öppnat - så det är inga problem!

2009-04-27 @ 10:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0