Alla gillar att vinna.......

Det finns saker i vardagen som är så jä...a tråkigt, men även dessa saker måste göras. Diska är antagligen det mest händelsefattigaste ting som går att göra i min lägenhet. När jag lyckats motivera mig till att diska så har ofta berget hunnit bli vidunderligt, gigantiskt, kolossalt, omätligt...... ja ni fattar poängen vid detta lag. Eftersom att jag glömmer skölja av tallrikarna ibland så sätter sig matresterna som däcken mot asfalten på en Lamborghini Gallardo. Detta resulterar till att jag nästan alltid tvingas till att fördiska och sedan diska, vilket gör det hela så mycket värre. Alla ni som nu tänker att jag får skylla mig själv så kan jag lugna er med att jag håller med.

Hockey-VM drog igång på allvar igår, Sverige gjorde det de skulle varken mer eller mindre. Sveriges vinst gav mig 1 nytt poäng till min samling, jag och Christoffer "Åland" Björklund har tippat alla matcher i VM. Åland är som ni säkert anar en finsk människa som inte har förstått att Finland inte ens går till semi i år. Poängställningen är efter 8 matcher, 8-7 till mig. 

Hörs ikväll när jag varit och tränat med MYGLARN. 

Tjääääna Hej

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det där med disken.....ja ja

Tur att vi har diskmaskin nu när du kommer hem!

2009-04-26 @ 19:28:01
Postat av: Victor

Tycker gott fredde kan diska lite när han kommer hem så han får in rytmen, då slipper han ju alla högar

2009-04-26 @ 23:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0